Step Up 2 The Streets
Het nieuws Popup
Step Up 2 The Streets
Het nieuws Popup
Step Up 2 The Streets
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


In deze RPG draait het om jou, laat de wereld je talenten zien en laat ze weten dat jij ook iets betekent in deze wereld. Leef verder in je passies en maak je dromen waar. Klim jij tot boven op de top?
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het nieuws

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tyler
Admin
Tyler


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider: Mezelf [410]
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Het nieuws   Het nieuws Emptyza 22 mei - 22:58

Tyler stond op een verhoogje. "Yo Guys!!!" Riep Hij. "Wat is dat vandaag met jullie? We zijn echt niet sychroon. Als We met dit mee doen aan The Streets, dan kunnen we fluiten achter onze titel. We zijn nu al 2x Kampioen, dat wil ik dit jaar zo houden. Wij zijn de 410 verdomme... Doe jullie best!" Tyler keek zijn dansers aan en keek dan even rond op zoek naar Chase. 'Waar blijft hij toch...' dacht hij inzichzelf. Tyler sprong van het verhoogje af en zette zich voor de groep. "Oké, klaar?" Hij telde af en op 8 begonnen ze te dansen. Tyler danste een paar keer mee en sprong dan terug op de ramp om te kijken hoe zijn crew het deed. "GaGa, meer gevoel!!!" Riep hij. De dans was gedaan en hij klapte in zijn handen. "Dat is beter. Nog een paar dagen trainen en het is perfect. We gaan ze wat laten zien daar. De groentjes laten het afweten, dus moeten wij ze laten zien hoe het moet, als 1 grote famillie." Hij keek al de leden aan en lachte. "C'mon guys, Let's bounce!" Zei hij en iedereen nam zijn gerief en verlieten het plein zodat uiteindelijk enkel Tyler nog over was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup2thestreets.actieforum.com
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyza 22 mei - 23:03

Andie rende door heen de straten, verschijdene mensen keken haar raar aan maar ze moest op tijd bij haar broer raken. Ergens hoopte ze dat de crew er ook nog was zodat ze alles konden horen maar dat was waarschijnlijk tevel gevraagd. Toen er een auto bruusk stopte op de weg juist voor haar sprong ze daarop en liet zich daar zo over glijden en had al snel het pleintje bereikt waar The 410 oefende. Normaal mocht ze hier zelfs niet zijn omdat ze niet tot de crew behoorde maar veel kon het haar op het moment niet schelen. Kort keek ze rond maar zag niemand meer staan, buiten Tyler dan toch. 'Tyler!' Gilde ze. Ze rende op hem af en vloog hem meteen om zijn hals maar sloeg al snel haar armen neer. 'Ik ga right to the point komen. Ik heb Chase gezien op het terras in Baltimore, hij vertelde me dat hij er alles aan wou doen om jou te doen verdwijnen, of op zijn minst je te laten aftreden als leider van The 410. Hij vind je slechte leider.' Over de rest zweeg ze maar wijselijk. Anders zou hij nog kwaad worden op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Admin
Tyler


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider: Mezelf [410]
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyza 22 mei - 23:16

Tyler keek naar de grond en glimlachte tevreden. Hij was blij dat hij wat had bereikt in zijn leven. Vroeger had hij niets gehad, en nu, nu had hij zelfs zijn eigen crew. Glimlachend schudde hij zijn hoofd en keek dan even naar de lucht. ''Tyler!'' Hoorde hij een bekende stem roepen. Tyler keek op en zag Andie op hem afkomen. Tyler fronste, Andie wist maar al te goed dat ze heir niet mocht komen, tenzij het echt belangrijk was. Juist wou hij haar vragen wat ze hier deed wanneer ze hem om de hals vloog, en dus wachtte hij nog maar even met de vraag. Andie liet Tyler los en begon meteen te praten. ''Ik ga right to the point komen. Ik heb Chase gezien op het terras in Baltimore, hij vertelde me dat hij er alles aan wou doen om jou te doen verdwijnen, of op zijn minst je te laten aftreden als leider van The 410. Hij vind je een slecht leider.'' Zei ze. Tyler keek haar even verbaasd aan en begon dan te lachen. "Andie toch. Wat kraam jij nu voor een onzin uit?" Vroeg Tyler lachend. "Chase is mijn beste vriend, en onder leider van de crew. Als er iets was met hem, had hij me dat wel gezegd." Zei Tyler die Andie nu fronsend aan keek. "Trouwens, van waar ken jij Chase?" Vroeg Tyler en hij keek naar de ingang van het skatepark waar een bekende auto stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup2thestreets.actieforum.com
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyza 22 mei - 23:20

Chase reed met zijn zwarte wagen naar het skateplein waar The 410 altijd trainde. Hij stopte net voor de ingang en zag Tyler staan met Andie. 'Hoe geraakt zij hier zo snel?' Vroeg hij zich af. Chase stopte de motor en nam zijn sleutels uit het contact. Hij staptre uit de auto en deed die opslot terwijl hij naar het skatepark stapte, naar de plek waar Tyler en Andie stonden. Hij glimlachte en deed alsof er niets aan de hand was. Hij stapte rechtstreeks op Tyler af en gaf hem een hand. "Sorry dat ik te laat ben, er was file. Ik was in Baltimore en ja..." Hij keek Andie even aan en knikte naar haar. "Dat is lang geleden." Zei hij stil tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyza 22 mei - 23:33

Toen Tyler begon te lachen keek ze hem gepikeerd aan. Zometeen ging ze hem ook nog een klap verkopen hoor. "Chase is mijn beste vriend, en onder leider van de crew. Als er iets was met hem, had hij me dat wel gezegd." 'Dat is het nu juist, hij zegt het niet tegen jouw omdat hij jouw een beroerde leider vind. En wedden dat als je het hem vraagt dat hij liegt. In godsnaam Tyler, je weet even goed dat ik niet lieg, ik lieg nooit tegen jouw als er iets op til is.' Bromde ze naar hem. 'Hij noemde me een motorisch gehandicapt kind, en een geestelijk gestoorde. En hij zei dat jij dat ook was.' Gromde ze fel naar hem wat helemaal haar bedoeling niet was. De frons op haar broers kop beviel haar niet. "Trouwens, van waar ken jij Chase?" 'Een van die gozertjes waar mee ik omga op school pikte men pet en hij nam die terug af net voor we gingen battelen. Tyler in godsnaam geloof me nu. Waarom gelooft niemand me hier op deze grote domme ronde bol?' Bromde ze geirriteerd. En toen ze een auto hoorde stoppen keek ze meteen om en zag Chase eruit komen. Weer begon ze vanbinnen te koken, ze keek hem fel aan en liet haar blik niet wijken. En ook ging ze niet aan de kant, niet voor hem. "Sorry dat ik te laat ben, er was file. Ik was in Baltimore en ja..." File? Zal wel. Op haar weg hierheen had ze geen enkele file gezien. 'Kan niet, er was geen file.' Mompelde ze zacht. "Dat is lang geleden." Ze negeerde hem volkomen, ze wilde hem niet meer horen, hij zou haar woorden toch weer gaan verdraaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Admin
Tyler


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider: Mezelf [410]
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 9:41

''Dat is het nu juist, hij zegt het niet tegen jouw omdat hij jouw een beroerde leider vind. En wedden dat als je het hem vraagt dat hij liegt. In godsnaam Tyler, je weet even goed dat ik niet lieg, ik lieg nooit tegen jouw als er iets op til is.'' Zei Andie tegen Tyler en Tyler keek haar serieus aan. ''Hij noemde me een motorisch gehandicapt kind, en een geestelijk gestoorde. En hij zei dat jij dat ook was.'' Tyler keek nog steeds naar Andie en liet haar uitpraten. Dat was iets dat Tyler altijd deed, mensen laten uitpraten. ''Een van die gozertjes waar mee ik omga op school pikte men pet en hij nam die terug af net voor we gingen battelen. Tyler in godsnaam geloof me nu. Waarom gelooft niemand me hier op deze grote domme ronde bol?'' Riep ze geirriteerd. Tyler keek haar nog even aan maar keek dan weer naar de auto die gestopt was en zag Chase op hen afkomen. Chase zag er volkomen normaal uit. "Sorry dat ik te laat ben, er was file. Ik was in Baltimore en ja..." En Chas en gaf Tyler een hand, Tyler twijfelde een fractie van en seconde maar schudde dan de hand van zijn 'beste vriend'. "Is niet erg, kan al eens gebeuren Chase." En hij glimlachte. ''Kan niet, er was geen file.'' Hoorde Tyler Andie zeggen en Tyler keek haar aan. "Andie komaan, hoe kan jij dat nu weten? Mischien hebben jullie een andere weg genomen?" Stelde Tyler voor en richtte zich dan op Chase. "Eé Bro, wat is er met mijn zus? Ze zegt dat je hebt gezegd dat ze gehandicapt en zo is en dat je zei dat ik geen goede leider ben. Is dat waar?" En vol spanning keek hij Chase aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup2thestreets.actieforum.com
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 9:51

Chase merkte niet dat Tyler even twijfelde voor hij een hand gaf, omdat hij te druk bezig was met naar Andie kijken. "Is niet erg, kan al eens gebeuren Chase." Hoorde hij Tyler zeggen, en Chase keek Tyler aan en glimlachte. "Kan niet, er was geen file." Zei Andie naast hem en Chase keek haar aan. "En hoe kan jij dat dan wel weten? Voor zover ik weet ben jij te voet he?" Zei Chase bits tegen haar, maar enkel zodat Andie het merkte. Vanuit zijn ooghoeken zag Chase dat Tyler zich naar hem draaide en Chase keek hem aan. "Eé Bro, wat is er met mijn zus? Ze zegt dat je hebt gezegd dat ze gehandicapt en zo is en dat je zei dat ik geen goede leider ben. Is dat waar?" Vroeg Tyler. Chase keek geschrokken naar Tyler. "Wel... Het is waar ja, en heeft ze er ook bij verteld dat ik je ga vermoorden?" Vroeg hij en nam een vlindermes uit zijn zak en drukte dat tegen Tyler zijn buik. "Eén verkeerde move, en jullie gaan eraan. Ik word de leider van de 410, We zeggen dat ons Tylertje de crew veraden heeft door bij een andere te dansen en dan zullen ze je ook wel haten en alles geloven wat ik zeg. Maar ondertussen, lig jij dood onder de grond tyler." Zei hij en duwde iets harder met het mes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 9:58

Andie kon het echt niet meer hebben. Nu zou die gast alles weer in haar nek schuiven, waarom kon Tyler haar nu niet een keer geloven? Op sommige momenten was hij echt dom. "Andie komaan, hoe kan jij dat nu weten? Mischien hebben jullie een andere weg genomen?" Andie snoof en liep richting een ramp en kroop daar op. Chase moest nu maar niet gaan liegen. 'Als je hem gelooft moet je het zelf maar weten, maar dan hoef je niet meer af te komen Tyler.' Gromde ze geirriteerd. "En hoe kan jij dat dan wel weten? Voor zover ik weet ben jij te voet he?" Andie keek hem kwaad aan en stond al weer terug op. "Wel... Het is waar ja, en heeft ze er ook bij verteld dat ik je ga vermoorden?" Adnie's ogen werden groot, ze balde haar handen weer en tranen kwamen op. Maar ze liet ze niet over haar gezicht rollen. "Eén verkeerde move, en jullie gaan eraan. Ik word de leider van de 410, We zeggen dat ons Tylertje de crew veraden heeft door bij een andere te dansen en dan zullen ze je ook wel haten en alles geloven wat ik zeg. Maar ondertussen, lig jij dood onder de grond tyler." 'Denk je nu echt dat ze jou gaan geloven terwijl ik hier nog rondloop.' Gilde ze naar hem en stormde dan ook op hem af en duwde hem bij Tyler weg. Ze rende naar hem toe en trapte het mes uit zijn handen, het mes vloog ergens de bosjes in. Meteen rende ze weer naar haar broer en knielde bij hem neer. 'Zie je nu wel.' Sprak ze zachtjes. Ze plaatste haar hande op de wonde en keek even naar de grond. Tyler moest haar niet zien huilen, nee, ze moest zich sterk houden voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Admin
Tyler


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider: Mezelf [410]
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 10:19

Tyler volgde Andie met zijn ogen toen deze kwaad weg liep. Hier klopte iets toch niet echt. 'Als je hem gelooft moet je het zelf maar weten, maar dan hoef je niet meer af te komen Tyler.' Gromde ze hem toe en Tyler wierp haar een kwade blik toe. 'Wel... Het is waar ja, en heeft ze er ook bij verteld dat ik je ga vermoorden?' Hoorde hij Chase zeggen. Tylers ogen werden groot en keken Chase vol ongeloof aan. Hij wou Chase een slag verkopen maar Chase had al een mes tegen Tyler zijn buik gedrukt wardoor deze niet meer kon bewegen. De punt prikte in zijn huid en stak er een beetje in. 'Eén verkeerde move, en jullie gaan eraan. Ik word de leider van de 410, We zeggen dat ons Tylertje de crew veraden heeft door bij een andere te dansen en dan zullen ze je ook wel haten en alles geloven wat ik zeg. Maar ondertussen, lig jij dood onder de grond tyler.' Zei Chase en hij duwde nog harder op het mes zodat de punt nog dieperin Tyler zijn buik zat, en Tyler keek hem vernietigend aan. 'Denk je nu echt dat ze jou gaan geloven terwijl ik hier nog rondloop.' Zei Andie en Tyler keek haar aan. Hij zag hoe Andie naar Chase rende. "Andie nee!" Riep Tyler uit, maar het was al te laat, Andie duwde Chase weg waardoor het mes een snee maakte in Tyler zijn buik en er al meteen warm bloed naar buiten liep. Tyler beet op zijn tanden en zag het mes vliegen. Andie zat meteen voor hem op haar knieën en legde haar hand op zijn wond. 'Zie je nu wel.' Zei ze. Tyler legde zijn hand even op haar hoofd en stapte dan naar Chase die juist rechtkwam. Tyler schotte zo hard mogelijk tegen Chase zijn ribben en gef hem vervolgens een slag tegen de slaap. Hij legde Chase weer op de grond en ging op hem zitten. Hij drukte met 1 hand de strot van Chase toe terwjil hij met de andere zijn gezicht bewerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup2thestreets.actieforum.com
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 14:33

Chase duwde harder met het mes en kreeg dan plots een duw terwijl hij het mes nog tegen Tyler had waardoor hij Tyler sneed. Hij keek Andie kwaad aan en wou naar haar uithalen met het mes maar het was al te laat. Het mes vloog uit zijn handen en vloog de bosjes in. Door de schot tegen zijn hand vloog Chase neer en terwijl hij recht wou komen, kwam Tyler al op hem afgelopen, en gaf hem een harde schot in zijn ribben en dan ene harde klap tegen zijn slaap. Chase stond recht maar kreeg de tijd niet iets terug te doen want Michael had Chase alweer op de grond gelegd. Tyler kroop op hem en duwde zijn strot dicht en begon op zijn gezicht te slagen. Chase gaf Tyler een harde klap zodat deze van hem afvloog. Chase sprong recht en keek de twee voor hem aan. "Oke het is al goed. Je mag je f*cking crew houden! Ze is toch niets waart." Rie Chase en vervolgens liep hij met bloed op zijn gezicht weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Admin
Tyler


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider: Mezelf [410]
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 14:39

Tyler zat nog steeds op Chase te kloppen terwijl het bloed nog altijd uit zijn buik lekte. Tyler had eigenlijk geluk gehad dat het niet zo diep was. Tyler kreeg een harde klap in zijn gezicht en hij rolde van Chase af. Chase sprong recht en riep: "Oke het is al goed. Je mag je f*cking crew houden! Ze is toch niets waart." Tyler wou meteen weer achter Chase aan gaan maar de pijn in zijn buik hield hem tegen. Hij keek Chase na en beet op zijn tanden. Tyler stapte traag, met zijn hand tegen zijn buik gedrukt naar zijn zak. hij deed deze open en zocht iets. Meestal hij dit wel bij, omdat Tyler het wel meer nodig had. Uiteindelijk haalde Tyler uit zijn zak een naald en draad, de draad was zo van die draad die dat ze ook egbruikten in het ziekenhuis om wonden te naaien. Tyler ging op de ramp zitten en trok zijn bebloede, gescheurde hemd uit en stak de draad door de naald. Hij sloot even zijn ogen en begon dan zonder neige verdoving zijn eigen wond dicht te naaien. Tussen door keek hij soms naar Andie en dan weer naar de naald. "Andie! Kom hier!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup2thestreets.actieforum.com
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 14:47

Andie zag ineens dat Tyler recht schoot en op hem afstormde dan keek ze weg. Dit hoefde ze niet te zien. Er klonken vele geluiden van boksen en trappen en meerdere dingen. Toen keek ze om en zag Chase nog rechtspringen. "Oke het is al goed. Je mag je f*cking crew houden! Ze is toch niets waart." Ze wou opstaan om naar hem toe te lopen en hem zelf nog enkele klappen te geven maar deed dit maar beter niet. Andie zag Tyler naar zijn tas lopen om daar wat uit te nemen en vervolgens wandelde hij dan naar de ramp waar zij eerst had opgezeten. 'Slimme zet Andie.' Mompelde ze inzichzelf en keek dan naar de vloer. Kort wierp ze nog een blik achter zich en snoof even. "Andie! Kom hier!" Andie stond automatisch op en wandelde naar haar broer toe. 'Leer in het vervolg luistere naar mij.' Mompelde ze toen ze bij hem ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Admin
Tyler


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider: Mezelf [410]
Liefje: /

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 14:55

Andie zat vrijwel meteen naast hem en Tyler keek haar aan. 'Leer in het vervolg luistere naar mij.' Zei ze tegen hem, en Tyler rolde met zijn ogen. "Hij was m'n beste vriend oke? Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen.... Dan is het toch normaal dat ik het niet direct geloof!!" Snauwde hij tegen haar. Dat was verkeerd. Hij mocht zijn woede neit afreageren op haar. Hij sloeg een arm om haar heen en drukte haar tegen zijn blote bovenlijf. "Bedankt Zusje. Zonder jou was ik nu mischien dood geweest." Zei hij en drukte met zijn lippen en kus op haar voorhoofd. Tyler haalde zijn arm van rond Andie weg en naaide verder aan de wond. Hij beet op zijn tanden en zweetdrupeltjes kwamen op zijn voorhoofd te staan. Toen hij klaar was trok hij aan de draad zodat deze knapte en heteinde niet te lang was. Hij keek zijn zusje aan en glimlachte. "Je hebt je nu wel bewezen denk ik. vanaf nu kun je jezelf een 410-lid noemen. functie: Even denken, mijn rechterhand.... Als je wil natuurlijk, je moet niet he." Zei hij tegen zijn zusje al glimlachend en zei dan: "Doe me een lol en ga even de watten uit mijn zak halen, en het ontsmettingsmiddel." En hij wees naar zijn zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup2thestreets.actieforum.com
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Emptyzo 23 mei - 15:06

"Hij was m'n beste vriend oke? Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen.... Dan is het toch normaal dat ik het niet direct geloof!!" Meteen keek ze hem kwaad aan maar besloot maar te zwijgen, dat was beter voor hem en voor haar anders zou ze toch maar problemen krijgen. Meteen voelde ze een arm om haar heen en werd tegen zijn borstkast gedrukt. "Bedankt Zusje. Zonder jou was ik nu mischien dood geweest." Ze haalde haar schouders op en voelde meteen de kus op haar voorhoofd en bekeek hem even raar. 'Ben je ziek ofzo?' Mompelde ze droog. Meteen staarde ze naar hoe hij de wonde verder dicht naaide, een kort grijnsje speelde op haar gezicht. "Je hebt je nu wel bewezen denk ik. vanaf nu kun je jezelf een 410-lid noemen. functie: Even denken, mijn rechterhand.... Als je wil natuurlijk, je moet niet he." Andie's mond viel open van verbazing. 'R.r.rrechterhand van The 410?' Vroeg ze ongelovig, maar meteen verscheen er een big smile op haar gezicht. 'Tuurlijk wil ik dat broertje.' Zei ze tegen hem en stond dan ook op en wandelde naar zijn tas en nam daar wat watten uit en wat ontsmetingsmiddel en wandelde weer naar haar broer toe. De spullen legde ze voor hem neer, kort keek ze rond. Dus vanaf nu was ze lid van The 410, en dan nog eens rechterhand ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuws   Het nieuws Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het nieuws
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Step Up 2 The Streets :: 410 AREA :: D-Club-
Ga naar: