Step Up 2 The Streets
Not this again Popup
Step Up 2 The Streets
Not this again Popup
Step Up 2 The Streets
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


In deze RPG draait het om jou, laat de wereld je talenten zien en laat ze weten dat jij ook iets betekent in deze wereld. Leef verder in je passies en maak je dromen waar. Klim jij tot boven op de top?
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Not this again

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Not this again   Not this again Emptydi 18 mei - 19:23

Andie zat zoals altijd wel bij haar dagelijkse groep, enkele jongens en maar een tweetal meisjes met haar erbij. Ze zaten allemaal lekker chill aan een tafeltje met wat drinken op de tafel. Zoals altijd droeg Andie een pet, en was ze nogal gekleed als een jongen. Echt veel zat ze hier niet, alleen met de mensen van de school maar dat was dan ook al. Normaal zat ze altijd in the ghetto, te dansen. Daar was waar ze het geleerd had, en daar deed ze het nog altijd. Het meisje had daar ook veel meer vrienden dan hier, mensen die niet zo goed opgevoed waren om het zo maar te stellen. 'Aarde aan Andie.' Zei een jongensstem en meteen schoot Andie dan ook uit haar gedachten en keek de jongen bijdehand aan. Meteen greep die haar pet van hem af waardoor ze recht schoot, alleen was de jongen recht geschoten. 'Kom op man, doe niet zo kinderachtig.' Zei ze en rende achter hem aan en snoof even. Altijd was het wel bijdezelfde dat die gozer het deed, had ze soms iets wat hem aantrok, of misschien wou hij die pet wel stelen. Meestal battelde ze dan ook om die pet, dat was best wel lollig. Zij was opgegroeid met de echte hiphop, dat kwam dan weer door haar oudere broer Tyler. Die ze in tijden al niet meer gezien had. De jongen hield halt en meteen stond zij bij hem. 'Geef hem nu terug!' Bromde ze. De jongen schudde zijn hoofd en snoof even. 'Je weet wat we doen, so bring it on.' Grijnsde de jongen naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptydi 18 mei - 20:12

Chase kwam het terras opgelopen en hij keek even rond. Hij zag een groepje zitten die niet met bijster veel waren. Hij hechte er niet echt veel aandacht aan en zette zich neer op het terras terwijl hij een ober wenkte. "Een Eristof Blue Alstblieft." Zei hij vriendelijk en de ober vertrok naar binnen om te halen wat Chase had gevraagd. Chase moest altijd uitkijken wat hij deed omdat hij in de 410 zat en de politie hem zocht. Zijn aandacht werd getrokken door een jongen die plots bijna zijn tafel omver liep. Chase fronste even en keek de jongen na. De jongen had de pet van één van de meisjes afgenomen. Chase rolde met zijn ogen. 'Wat een kinderachtige gast is dat...' Dacht hij stil in zichzelf. Hij zag dat het meisje het echt niet leuk vond en hij keek haar na toen ze naar de jongen liep. ''Geef hem nu terug!'' Hoorde hij het meisje brommen en Chase zag hoe de jongen grijnsde. Chase werd er zenuwachtig van en hij stond recht. Hij stapte langst de kant van het terras, zodat hij niet gezien zou worden, achter de jongen en greep toen de pet vast en trok die uit de hand van de jongen. "Deze is van het meisje vermoed ik?" Zei hij gepikeerd tegen de jongen en hij knipoogde naar het meisje. Hij stapte om de jongen heen en gaf de pet weer aan het meisje. "Graag gedaan hoor." Zei Chase en hij ging weer naar zijn plek. Dat was typisch Chase, die bleef nooit lang plakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptydi 18 mei - 20:35

Andie keek naar de jongen en snoof geïrriteerd. 'Ja, dude dom ben ik niet.' Gromde ze naar hem en keek even naar het groepje vrienden die er gelijk een kleine radio tevoorschijn haalde en de muziek opzette. Maar dan zag Andie plots een jongen achter die gast staan en fronste even. De pet werd uit de jongen zijn handen getrokken en meteen keek hij om. 'Ah, kom op gast niet cool.' Zei die droog. Andie ontving de knipoog en kort keek ze naar beneden maar nam dan ook de pet aan. "Graag gedaan hoor." Kort knikte ze naar hem. Andie zette de pet weer op haar hoofd en keek de jongen lachend aan. 'Tja man, dit keer geen battle. Wel jammer kon ik je nog eens zien afgaan, tegen een meisje dan nog wel.' Zei ze tegen hem en grijnsde even vals naar hem. Dan draaide ze zich om en wandelde weg. De jongen keek haar geërgerd aan en staarde dan in de richting van de jongen die hem uiteraard wel bekend voor kwam. 'Ditmaal kom je ervan af Andie, volgende keer heb je een battle aan je been!' Riep hij haar nog achterna. Kort schudde ze haar hoofd en liep weer naar het terras en keek even naar de jongen, Aan haar tafel zou ze niet meer gaan zitten haar vrienden waren toch weg dus. Rustig liep het meisje naar de jongen zijn tafel. 'Mag ik?' Vroeg ze kalm aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptydi 18 mei - 21:08

Chase glimlachte naar de jongen die afdroop. Hij zag dat hij het duidelijk niet leuk vond en even grijnsde hij vals. Hij keek naar de blauwe vloeistof die voor hem stond en hij zag nu pas dat zijn Eristof Blue er stond. Hij nam het flesje vast en dronk. ''Mag ik?'' Vroeg een meisjesstem naast hem. hij schrok zo erg dat hij zijn flesje liet vallen en bijna stikte in zijn drinken. Hij hoeste eerst de longen uit zijn lijf en keek dan het meisje aan alsof er niets gebeurd was. Hij keek naar het gezicht waar nu de klak van daarnet op stond. Hij glimlachte. "Ja, je doet maar." Zei hij met een zachte stem tegen het meisje en wenkte naar de stoel over hem. "Beloof me 1 ding? Laat me nooit meer zo schrikken ja?" Hij keek het meisje speels aan en wenkte dan een ober om nieuw drinken te bestellen en het flesje op het houten terrasje op te rapen en weg te gooien. hij hield de ober nog even tegen. "Jij iets drinken?" Bood hij Andie aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptydi 18 mei - 21:16

Andie keek even naar de jongen die het flesje liet vallen en fronste even. Ze wou hem wel helpen maar was wat overdonderd door het feit dat hij zich had verslikt. Toen die gast haar aan keek alsof er niets was gebeurt beet ze even op haar tanden om niet in lachen uit te barsten. "Ja, je doet maar." Ze grijnsde even en zette zich dan op de stoel over de stoel en keek even naar het flesje dat op de grond lag. "Beloof me 1 ding? Laat me nooit meer zo schrikken ja?" Kort fronste ze. 'Jij hebt gewoon een slecht geweten.' Zei ze vriendelijk tegen hem en streek dan even haar haar voor haar gezicht weg. En dan wenkte hij een ober en vroeg hem dan ook om dit op te kuisen. Toen de ober was opgestaan van het oprapen hield hij hem nog even tegen. "Jij iets drinken?" Klonk er plotseling waardoor ze even opkeek. 'Een red bull graag.' Zei ze tegen de man en die liep dan ook weg. 'Ik ben Andie, jij? Trouwens bedankt voor de hulp, al was dit een perfecte plek om hem ronduit belachelijk te maken' Zei ze met een grijnsje tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptywo 19 mei - 21:15

''Jij hebt gewoon een slecht geweten.'' Zei het onbekende meisje tegen hem. "Wel toevallig heb je gelijk." Zei Chase grijnzend tegen de mooie meid voor hem en hij keek hoe ze haar haar van voor haar gezicht weg deed. Toen hij vroeg of ze iets moest drinken wachte hij rustig af en tot zijn verbazing bestelde het meisje nog iets ook. Dat hed hij nog nietecht veel meegemaakt. ''Een red bull graag.'' Zei ze tegen de ober en de ober liep met een bevestigende knik weg. Chase richte zijn blik weer op Andie die hem aan keek. ''Ik ben Andie, jij? Trouwens bedankt voor de hulp, al was dit een perfecte plek om hem ronduit belachelijk te maken'' Zei het meisje waarvan hij nu eindelijk de naam wist. Chase glimlachte. "Ik ben Chase, Chase Collins." En even zweeg hij. Meestal deed die naam wel een belletje rinkelen want Chase was Mister Popular. Hij grijnsde even toen ze zei dat dit eigenlijk wel een plek geweest zou zijn om de jongen die geprobeert had haar pet af te nemen belachelijk te maken en hij dacht even na. Nu pas merkte hij iets op. Op haar pet stond in graffiti gespoten "410". Chase fronste even en hij keek in Andie haar ogen. "Zo zo, een groupie, of zit je in de 410?" Vroeg Chase die niet liet bmlijken dat hij in de 410 zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptywo 19 mei - 21:26

Kort keek ze naar de lucht maar al gauw richte ze haar blik weer op hem. "Ik ben Chase, Chase Collins." Nu wist ze meteen vanwaar de jongen haar bekend voor kwam. Het was de broer van de directeur van het MSA. 'Zo zo de befaamde broer van Blake Collins.' Zei ze tegen hem en grijnsde even naar hem toe. Wel aangename kennismaking zou ik zo zeggen.' De ober verscheen weer met op de plateau een Eristoff blue en een Red bull. Hij zette die op de tafel en liep weer rustig weg. "Zo zo, een groupie, of zit je in de 410?" Meteen grijnsde ze. Een groupie was ze niet. Die pet had ze van haar stiefbroer gekregen. 'Ik zit niet in de 410, de pet kreeg ik van mijn broer.' Zei ze tegen hem. Al snel had ze opgemaakt wie deze jongen was, aangezien hij sprak over de 410 moest hij er wel inzitten. Of hij moest ovder de groep gehoord hebben of het nieuws. Maar dat zou haar verwonderen. Rustig opende ze het blikje en dronk daar dan ook wat van. Eigenlijk wie dracht die gozer wel wie hij was. Een groupie. Zo zag ze er helemaal niet uit als een groupie en een vriendje had ze niet dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptyvr 21 mei - 18:40

''Zo zo de befaamde broer van Blake Collins.'' Zei Andie. Chase fronste even. "Wel, jah... Blake, niet echt de leukste broer die iemand zich wensen kan hoor." Zei hij en hij keek even weg van Andie. "Wel aangename kennismaking zou ik zo zeggen." Zei ze en Chase keek haar weer aan en knikte. "Jah, inderdaad. Aangenaam." En hij knikte droog. ''Ik zit niet in de 410, de pet kreeg ik van mijn broer.'' Antwoorde ze en Chase keek haar even aan. Hij bestudeerde haar even van top tot teen en merkte dan pas wie zij was. "Wel wel, het zusje van mijn beste vreind zit voor me." Zei Chase. Tyler had al het een en het ander verteld over Andie, dat ze een stoere was, althans dat dacht ze toch. Ook wist Chase, van Tyler, dat Andie nog training nodig had met haar dansen en even verscheen er een glimlach op zijn gezicht. Hij keek in de bruine ogen van het jonge meisje voor hem en knipoogde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptyvr 21 mei - 19:28

Andie fronste even en keek hem even aan. Dat Blake niet de gezelligste had ze toen ze net op MSA zat wel gemerkt. Toen had ze hem werkelijk kunnen vermoorden maar ja, niet iedereen likte de hielen van de directeur. En zij had het nooit gedaan, zo was ze niet. Zij was eerder dat rebelse kind dat iedereen die haar ook maaar fout aan keek een klap gaf. "Wel wel, het zusje van mijn beste vriend zit voor me." Kort fronste ze. Dus hij had eindelijk door tegen wie hij bezig was. Zo moest het zijn. Een grijns speelde op haar gezicht toen ze iets verderop wat kleine kinderen zag dansen. Maar meteen werd haar aandacht getrokken door Chase die in haar ogen staarde, meteen voelde ze zich wat ongemakkelijk en keek dan kort weg na de knipoog die ze kreeg van hem. Dan dronk ze wat van haar Red bull en keek hem dan ook weer aan en glimlachte eventjes. 'Hoe is het tegenwoordig met Tyler?' Vroeg ze kalm aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptyza 22 mei - 21:52

''Hoe is het tegenwoordig met Tyler?'' Vroeg Andie aan Chase en Chase grinikte. "Wel niet zo goed zou ik zeggen" Even glimlachte Chase gemeen en keek dan weer in Andie haar ogen. "Binnenkort gaat het toch niet goed met hem, en daar ga ik voor zorgen. Ik ga de leider van The 410 worden, en dat betekend dat ik van Tyler af moet geraken en dat ga ik hoe dan ook alles voor doen." Chase keek naar Andie om haar reactie te peilen en keek dan naar de grond. "Weet je, het is gewoon... Ik heb persoonlijk neits tegen je broer, maar The 410 heeft een beter leider nodig. Sorry maar je broer suckt echt." En hij glimlachte even. "Wees nu neit boos op me." Zei hij met een grijns en keek naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptyza 22 mei - 21:58

"Wel niet zo goed zou ik zeggen." Ze ving de gemene grijns op en keek hem gepikeerd aan. "Binnenkort gaat het toch niet goed met hem, en daar ga ik voor zorgen. Ik ga de leider van The 410 worden, en dat betekend dat ik van Tyler af moet geraken en dat ga ik hoe dan ook alles voor doen." Andie balde haar vuisten en keek hem kwaad aan. Foute zet. Meteen was ze afgeknapt op de jongen die voor haar zat, als hij nog één woord zei over haar broer zou ze hem echt een klap gaan geven. "Weet je, het is gewoon... Ik heb persoonlijk neits tegen je broer, maar The 410 heeft een beter leider nodig. Sorry maar je broer suckt echt." Dit was de druppel. Niemand had het recht om zo over haar broer Tyler te praten. "Wees nu neit boos op me." Meteen na die woorden stond ze op en gaf hem een klap in zijn gezicht met de platte hand. 'Zo praat je niet over mijn broer. Geloof me, the 410 is beter af met Tyler dan met jou. Jij bent gewoon een irritante kl**tz**, die alleen maar aanzichzelf denkt.' Bromde ze fel naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-05-10

Step Up-Profiel
Leeftijd: 21
Bendeleider:
Liefje: /

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptyza 22 mei - 22:23

Chase keek haar aan en niet veel later voelde hij de klap tegen zijn gezicht. Woedned keek hij haar aan en wou haar terug slagen, maar ja, jongens slaan geen meisjes. ''Zo praat je niet over mijn broer. Geloof me, the 410 is beter af met Tyler dan met jou. Jij bent gewoon een irritante kl**tz**, die alleen maar aanzichzelf denkt.'' Zei Andie fel tegen hem en Chase keek haar nog steeds woedend aan. "Wel dat zeg jij gewoon omdat hij je broer is. Maar eigenlijk stiekem weet jij ook wel dat ik gelijk heb." Zei hij kalm, en keek haar even onschuldig aan. "Maar het is niet erg. Ik vergeef je de klap, en ga nu gewoon door, ik heb namelijk nog een paar plannetjes te regelen. Als je snapt wat ik bedoel." Zei hij tegen Andie met een brede grijns en een knipoog. Chase stond recht en keek rond zich. Sommige mensen keken raar naar Andie maar Chase zei: "Laat haar maar, ze is motorisch gehandicapt en geestelijk gestoord, erg he? Net als haar broer. Het zit blijkbaar in de famillie." En dan stapte hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In je hoofd

Step Up-Profiel
Leeftijd: 17
Bendeleider:
Liefje: Nâh

Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Emptyza 22 mei - 22:32

Andie keek hem woedend aan, ze kon nog harder slaan maar die gast was het gewoon niet waard. "Wel dat zeg jij gewoon omdat hij je broer is. Maar eigenlijk stiekem weet jij ook wel dat ik gelijk heb." Andie begon steeds kwader te worden. 'Man, leer je kop houden. Tyler is 10 keer beter als jou, en het is niet omdat hij mijn broer is. Hij behandeld zijn crew als zijn familie en jij,' Meer woorden maakte ze er niet aanvuil. Nee, hij was gewoon te idioot voor woorden. "Maar het is niet erg. Ik vergeef je de klap, en ga nu gewoon door, ik heb namelijk nog een paar plannetjes te regelen. Als je snapt wat ik bedoel." 'Als je hem aanraakt, geloof me jongetje dan ben je er niet goed van.' Gromde ze fel naar hem. Kort keek ze naar de mensen die hen aanstaarde maar het kon haar niets schelen. "Laat haar maar, ze is motorisch gehandicapt en geestelijk gestoord, erg he? Net als haar broer. Het zit blijkbaar in de famillie." Andie's mond viel open van verbazing. 'Excuse me?' Daarbij maakte ze ook zo'n dom vingergebaar wat zowat elk meisje van haar leeftijd gebruiikte. 'En wat ben jij dan? Een mong**l?!?' Schreeuwde ze hem nog achterna. Dan rende ze weg, opzoek naar haar broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Not this again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not this again   Not this again Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not this again
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Step Up 2 The Streets :: Baltimore :: Terras-
Ga naar: